میز و صندلی حصیری یا پلاستیکی؟

میز و صندلی و همچنین مبلمان باغی و ویلایی، دارای دو نوع سبک ساخت متفاوت است. یکی از این نوع میز و صندلی و مبلمان باغی و ویلایی دارای الیاف یا همان  حصیرهای پلیمری در هم بافته شده هستند که طی ساخت و تولید  اسکلت آلومینیومی آن، الیاف ها توسط تکنسین های بافت، روی اسکلت آلومینیومی بافته می شود که مسلما نمای اصیل تر و زیباتری ایجاد می کند و قطعا کیفیت و قیمت آن نیز بالاتر است.

نوع دیگر، انواعی هستند که از طریق قالب زدن در دستگاه و تزریق پلیمر، به شکل حصیری ساخته می شود و در واقع طرح حصیر هستند. این نوع مبلمان کیفیت بسیار پایین تر و همچنین نمای نامناسبی دارند و هرگز اصالت مبلمان و صندلی و میز باغی و ویلایی حصیربافت را ندارند.

در واقع می توان گفت که مبلمان حصیری دارای مواد گرانتر و با کیفیت تر بوده و زمان زیادی برای تولید نیاز دارند  و در عوض مبلمان   پلاستیکی زودتر تولید شده و قابلیت مونتاژ و دمونتاژ را دارند ولی باید در نظر داشت که تنوع مبلمان حصیری بسیار بالاتر بوده و به دلیل دخالت دست امکان تغییرات به طور مثال در ابعاد میز را دارا می باشد

مبلمان باغی و ویلایی حصیر بافت برند بورنووی دارای:

بهترین ساخت و کیفیت در اسکلت و فریم محصولات

استفاده از فریم آلومینیومی غیربازیافتی با بالاترین میزان ضخامت در ساخت محصولات آلومینیومی برای ایجاد استحکام بیشتر در مبلمان.

استفاده از تکنیک جوش آرگون برای اتصال باکیفیت تر قطعات به یکدیگر.

و همچنین استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیک روی فریم های آلومینیومی که هم زیبایی آن را دوچندان می کند  و هم دوام بیشتری در بدنه مبلمان ایجاد می نماید.

الیاف پلیمری با استانداردهای جهانی

الیاف پلیمری که برای ایجاد نمای حصیربافت در محصولات برند بورنووی مورد استفاده قرار می گیرد، همگی توسط بهترین دستگاه تمام اتوماتیک این صنعت و تحت نظارت مجرب ترین مهندسین پلیمر ساخته می شود و باعث شده تا کیفیت بالاتری نسبت به انواع الیاف حصیری تولید شده در بازار ایران داشته باشد. مزایای منحصر به فرد این نوع الیاف:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)

 بافندگی استادانه و نمای فوق العاده:

تمامی محصولات حصیربافت برند بورنووی، توسط هنرمندان خوش ذوق بومی و با تکنیک های خاص بافته می شوند. این دسته بافت بودن الیاف مبلمان باغی و ویلایی، باعث می شود جلوه باشکوه و بسیار زیبایی در مبلمان ایجاد شود که در واقع یادآور همان زیبایی مبلمان رتن طبیعی است.

ارائه ضمانت و خدمات پس از فروش در تمامی محصولات برند بورنووی

از آنجا که محصولات برند بورنووی، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی بورنووی و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *