تخت کنار استخری

تخت کنار استخری ، تخت کنار استخر بر روی چمن مصنوعی!استخر یکی از مکان های مفرح تفریحی به شمار می رود و افراد معمولا فصل بهار و تابستان را در کنار آن می گذرانند و تلاش می کنند ساعاتی خوش و دلپذیر را برای خود رقم بزنند. یکی از مواردی که پیشنهاد می شود در زمین های کنار استخر استفاده شود « چمن مصنوعی » است. این محصول قابلیت ضربه گیری بسیار بالایی دارد و اگر شخصی از استخر بیرون بیاید و بر روی این چمن زمین بخورد هیچ گونه آسیبی نمی بیند.

همچنین، برگ‌های چمن مصنوعی به حدی نرم و لطیف هستند که افراد می توانند بدون هیچ گونه پوششی بر روی آن دراز بکشند و پوست آنها آسیب نخواهد دید. از طرفی دیگر ترکیب رنگ سبز چمن مصنوعی و آبی آب منظره ای چشم نواز را به وجود می آورد.

تخت کنار استخر چیست؟

تخت کنار استخر یکی از وسایل مورد نیاز برای استفاده در کنار استخر است. کسانی که قصد شنا در آب استخر را ندارند می توانند بر روی این تخت دراز بکشند و استراحت کنند و کسانی که در آب شنا می کنند نیز می توانند از این تخت برای حمام آفتاب استفاده کنند. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه این تخت را انتخاب کنیم.

البته باید به این موضوع توجه داشته باشید با توجه به اینکه در فصل تابستان شدت نور آفتاب زیاد است، بهتر است همراه با تخت کنار استخر از سایبان چتری نیز استفاده شود تا تابش مستقیم نور خورشید سبب گرمای بیش از حد تخت نشود!

انواع تخت کنار استخر

به طور کلی انواع مختلفی از تخت کنار استخری مناسب ۴ فصل وجود دارند که شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از انواع آن را انتخاب کنید. این تخت ها به شرح زیر هستند:

• تخت پلاستیکی

• تخت استخری فلزی تشک دار

• تخت حصیری

• تخت چوبی

تخت پلاستیکی

یکی از پرطرفدارترین انواع تخت کنار استخری «تخت پلاستیکی» است. این تخت بسیار سبک است و شما به راحتی می توانید آن را بشویید. در هنگام خرید این تخت به این موضوع توجه داشته باشید که تختی را انتخاب کنید که در برابر نور خورشید مقاوم باشد و رنگ خود را از دست ندهد. یکی دیگر از مسائلی که سبب شده است این تخت مورد توجه قرار گیرد قیمت مناسب آن است! بنابراین اگر بودجه شما محدود است بی شک این تخت یکی از بهترین گزینه ها برای شماست!

  • تخت فلزی تشک دار

یکی دیگر از انواع تخت کنار استخر «تخت فلزی تشک دار» است. وزن این تخت در مقایسه با نمونه پلاستیکی آن کمی زیاد است ( ولی سنگینی آن به اندازه ای نیست که جا به جایی آن دشوار باشد). با توجه به این موضوع که بدنه اصلی این تخت فلزی است تشکی بر روی آن قرار داده می شود. این تشک نرم است و ارتفاع کمی دارد و کسانی که تمایل دارند حمام آفتاب خود را در مکانی نرم بگیرند می توانند از این تخت استفاده کنند. در هنگام خرید به این موضوع توجه داشته باشید که فلز به کار رفته در این تخت باید در برابر رطوبت و نور خورشید مقاوم باشد.

  • تخت حصیری

بی شک یکی از پر طرفدارترین انواع تخت کنار استخر «تخت حصیری» است. این تخت بسیار سبک است و ظاهری بسیار زیبا دارد. کسانی که دوست دارند حال و هوای تابستانی و یا شاید بتوان گفت حال و هوای جزایر هاوایی را تداعی کنند می توانند از این تخت استفاده کنند.

  • تخت چوبی

یکی دیگر از نمونه های پرطرفدار تخت کنار استخر، که ظاهری مشابه به تخت حصیری دارد، «تخت چوبی» است. این تخت از جنس بامبو ساخته شده است و همین امر سبب شده است که وزن این تخت سبک باشد. این تخت در برابر رطوبت و گرما مقاوم است و شما می توانید در فصول گرم سال از این تخت منحصر به فرد در کنار استخر خود استفاده کنید.

تخت کنار استخر را از کجا تهیه کنیم؟

گروه تولیدی بورنووی به عنوان اولین و تخصصی ترین گروه در این زمینه در ایران مشغول فعالیت هستند.کلیه محصولات این مجموعه تماما توسط دست هنرمندان خوش ذوق بومی و با تکنیک های خاص بافته می شود. کادر بافندگی مجموعه تحت آموزش استادکار های چینی و فیلیپینی مشغول به فعالیت در مجموعه می باشند. به منظور استقامت هرچه بیشتر، در حین بافت الیاف از استپرهای کربنی مخصوصی جهت اتصال الیاف به بدنه آلومینومی استفاده می گردد. همچنین استفاده از کلاف بندی کف از جنس الیاف جهت صندلی ها برای تحمل وزن بیشتر در بخش زیرین صندلی ها و مبلمان کاملا مشهود است.
برای اطلاعات بیشتر با شماره ۳-۰۲۱۶۵۴۶۹۰۹۲ و شماره موبایل ۹۸۹۱۲۰۲۵۵۷۱۵+ تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *