انواع مبلمان باغی

انواع مبلمان باغی مبل ال همان طور که از نام این مبل پیداست، مبلمان باغی ال همانند حرف L انگلیسی طراحی شده و از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. این نوع مبلمان باغی در طرح‌ها و رنگ‌های الیاف گوناگون ساخته شده و در ساختار آنها از بهترین نوع متریال‌های استفاده می‌شود.از جمله این نوع مبلمان فلوریدا و گلوریا را می توان نام برد.

مبلمان باغی ال به فضایی نسبتا بزرگ نیاز داشته و برای خانواده‌هایی با تعداد نفرات حداکثر ۷ نفر می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل باشد.

مبل ناهارخوری

از این نوع مبلمان باغی علاوه بر نشستن و گپ زدن با دوستان و خانواده می‌توان برای خوردن غذاهای لذیذ نیز استفاده نمود. مبلمان باغی ناهارخوری نیز در طرح‌ها و رنگ‌های الیاف متفاوت ساخته شده و شامل میزی اختصاصی برای صرف ناهار و یا شام می‌باشد. از جمله این مبلمان می توان ست های استار، پاتریس، مورا، پالاوان، و……..نام برد که در صفحه ست های ناهارخوری قابل مشاهده است.

مبل نیم ست

این نوع مبلمان فضای باز نسبت به مدل‌های پیشین فضای کمتری را اشغال کرده و برای خانواده‌های سه تا چهار نفره بهترین گزینه برای خرید خواهد بود. از مبلمان باغی نیم ست می‌توانید در کنار استخر، کنار درختان و یا زیر سایبان باغ منزلتان استفاده نمایید. نیم ست پاتریس و ونیز از جمله این نیم ست ها می باشد.

تنوع این نوع مبلمان نیز بسیار بالا بوده و به شکلی کامل تمامی سلایق موجود را پوشش می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *