مبلمان فضای باز چیست؟

مبلمان فضای باز چیست؟ امروزه مردم به دلایلی چون نیاز به یک گوشه دنج برای تفریح، استراحت و تمدد اعصاب، فضاهای بازی در منازل خود ایجاد می کنند. فضاهای بیرونی امروزی، از چیدمان ساده صندلی های پلاستیکی روی ایوان فراتر رفته و به مکان های مهمی با طراحی دقیق بدل شده است. در حقیقت این فضاهای نشیمن بیرونی اساسا بخشی از خانه محسوب می شوند و مردم به استفاده از روکش های مبلمان و کوسن به منظور درخشش هر چه بیشتر این فضا تمایل دارند. به همین دلیل بورنووی در این قسمت به معرفی برخی از مهمترین مواداولیه مورد استفاده در این می پردازد.

بر طبق بررسی های انجمن HPBA،  استراحت بیرونی یک صنعت چند میلیارد دلاری است. در واقع مشتریان از لحاظ زیبا سازی خانه هایشان اشباع شده اند و به لطف محصولاتی نظیر شومینه، اجاق پیتزا، یخچال فریزر، ماشین و سینک ظرفشویی و محل پخت غذا (مطبخ) در حال توسعه آن به خارج از منزل هستند و زمانی که صحبت از منسوجات مبلمان می شود، مشتریان به دنبال موادی شیک و با طراحی زیبا هستند که از مولفه های مختلف استفاده کرده و احساس راحتی و سبکی خاص را مانند حس تجربه نقاشی با آبرنگ به آنها القا کند.

مبلمان فضای باز چیست؟

مشتریان گاهی ارتباطات مستقیم تر و تلفیقی تر بین اتاق های داخلی و پاسیو و ایوان متصل به خانه برقرار می کنند. مشتریان امروزی درک کرده اند که رسیدگی به فضاهای بیرونی اطراف خانه شان روشی برای حیات بخشیدن به خانه است و تجربه ای از تقابل زندگی در داخل و خارج از خانه را فراهم می کند.

مبلمان فضای باز خود را از کجا خریداری کنیم؟

مجموعه تولیدی بورنووی در سال ۱۳۹۱ توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی و به عنوان نخستین و تنها تولید کننده مبلمان و کالاهای مربوط به دکوراسیون داخلی و فضای باز از جنس حصیری پلی راتان در خاورمیانه، در منطقه شهریار تهران راه اندازی گردید.هدف ما از احداث این واحد تولیدی، احساس نیاز کشور به محصولاتی با کیفیت از این نوع و عدم وابستگی به بازارهای خارجی می باشد. با عنایت خداوند متعال، تلاش فراوان و همچنین بکارگیری بهترین ماشین آلات و ادوات خارجی موفق شدیم از صفر تا صد محصولات را با برخورداری از بهترین مواد اولیه و مجرب ترین نیروی انسانی متخصص و ورزیده با کیفیتی بالاتر از اجناس وارداتی و در حد استاندارد های جهانی تولید و با قیمتی مناسب در اختیار هموطنان خوش ذوق ایرانی قرار دهیم.

همواره بر این باوریم که موفقیت ما در گرو نگرش به مشتری مداری، تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت، تحویل به موقع کالا به خریداران و خدمات پس از فروش می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *