استفاده از مبلمان فضای باز

استفاده از مبلمان فضای باز نمی دانیم تا چه میزان با مبلمان فضای باز آشنایی دارید، اما همان طور که از نام این دسته از مبلمان نیز معلوم است  این محصولات به صورت انحصاری برای استفاده در باغ ها و ویلا ها ساخته شده اند و به همین دلیل است که می توانید از آن ها تا سالیان طولانی در فضا های باز باغ ها و ویلا ها استفاده کنید…
استفاده از مبلمان فضای باز
ویژگی های مبلمان باغی / فضای باز
این دسته از محصولات ویژگی های خاصی دارند و به همین دلیل است که می توان از آن ها به راحتی در فضا های باز استفاده کرد، جنس این گونه مبلمان باغی از الیاف حصیری خاصی به می باشد که به دلیل ویژگی های ساختاری این گونه الیاف این دسته از مبلمان باغی از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند، از جمله ویژگی های این دسته از مبلمان باغی می توان به :

  • ضد رطوبت و آب
  • غیر سمی
  • مقاوم در برابر تابش و اشعه خورشید ( و همچنین مقاوم در برابر حرارت )
  • ضد قارچ و باکتری و…..

به همین دلیل است که می توانید از این محصولات تا سالیان متوالی در فضای باغ یا ویلای خود استفاده نمایید.
لازم به ذکر است که این گونه الیاف حصیری بر بدنه مقاوم آلومینیومی بافته و پرس می شوند و به همین خاطر از مقاومت این گونه مبلمان نیز می توان مطمعن بود.
همچنین به دلیل این که این گونه الیاف حصیری به صورت دست بافت بر بدنه این گونه مبلمان بافته می شوند، به همین خاطر از زیبایی منحصر به فردی نیز برخوردار هستند.

استفاده از مبلمان فضای باز
معرفی چندین مدل مختلف مبلمان فضای باز :

مبلمان پالما

به جرات می توانیم بگوییم یکی از محبوب ترین و شیک ترین ست های موجود ” ست پالما ” می باشد، این ست به دلیل حالت خاصی که دارد مورد پسند بیش تر افراد برای استفاده در ویلا یا باغ ها واقع می شود.
اگر به عکس بالا دقت کنید این ست علاوه بر این که یک مبلمان کامل است، بلکه با داشتن ۲ صندلی در وسط آن و یک میز مشترک، به صورت کامل یک ست ترکیبی مبلمان و میز و صندلی می باشد و ویژگی مثبت دیگر این ست کم جا بودن آن و در عین حال ۸ نفره بودن آن نیز هست.
این ست نیز با قیمتی بسیار عالی به نسبت کیفیت و ظاهر آن قابل سفارش است و پیشنهاد می کنیم در صورتی که قصد خرید مبلمان فضای باز دارید این ست را تهیه کنید.

مبلمان فلوریدا
ست فلوریدا یکی از ست های مبلمان فضای باز می باشد که همان طور که در عکس نیز مشخص است علاوه بر لایه حصیری بافته شده بر بدنه آلومینیومی بر روی آن بالشتک هایی برای زیبایی و همچنین استراحت بهتر افراد قرار داده شده….
نکته مثبت راجع به این نوع بالشتک ها می توان به مقاومت فوق العاده زیاد آن ها در برابر شرایط جوی فضای باز اشاره کرد که شما می توانید از آن ها نیز تا سالیان سال بر روی مبلمان فضای باز خود استفاده نمایید.
ست فلوریدا یک ست ۶ نفره می باشد که می توان بر اساس نیاز مشتری ست های ۸ نفره و ۱۰ نفره آن را به همراه یک دست میز اضافه به صورت سفارشی ساخت.

ست لاوان

ست لاوان نیز نوعی دیگر از ست های مبلمان باغی می باشد که به شدت برای استراحت در فضای باز گزینه مناسبی است، همان طور که در عکس بالا مشخص است نوع بافت این ست از نوع ” رتن ” می باشد ولی به دلیل حالت و استایل خاص آن متخصصین و هنرمندان سازنده از الگویی دیگر برای بافتن این گونه مبلمان استفاده کرده اند و دلیل متفاوت بودن الیاف آن نیز همین مورد است.
این ست نیز می تواند با رنگ های مختلف الیاف آن و همچنین حالات مختلف رنگی بالشتک ها نیز برای شما عزیزان شخصی سازی شود.

درباره گروه بورنووی
مبلمان باغی / فضای باز، یکی از واجبات هر ویلا یا در کل فضای باز می باشد که صاحبان آن قصد دارند تا لذت استراحت در فضای باز را تجربه کنند، برند های بسیار مختلفی برای خرید مبلمان فضای باز وجود دارد اما یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین تولید کننده مبلمان فضای باز گروه تولیدی بورنووی می باشد.
تمامی محصولات تولید شده به وسیله گروه بورنووی دارای بهترین کیفیت موجود از تمامی جنبه ها هستند و به همین دلیل است که این برند یکی از موفق ترین تولید کنندگان مبلمان باغی می باشد.
در صورتی که قصد دارید تا برای ویلا و باغ خودتان یک ست با کیفیت و زیبای مبلمان فضای باز تهیه کنید گروه بورنووی بهترین انتخاب است….
برای اطلاعات بیش تر راجع به گروه بورنووی به آدرس  https://www.bornovi.com  مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *