آلاچیق در فضای باز

آلاچیق در فضای باز ، آلاچیق سازه ای است که در فضاهای باز نظیر باغ و ویلا و روف گاردن و … مورد استفاده قرار می گیرد و این سازه اغلب چهار طرفش باز می باشد و شما می توانید دکوراسیونی زیبا و کاربردی را برای آن طراحی کنید.

برای ساخت آلاچیق از متریال های مختلف نظیر فلز و سنگ و سیمان و چوب و … استفاده می شود و آلاچیق چوبی و آلاچیق سیمانی و آلاچیق فلزی را می توان از پرطرفدارترین نوع آلاچیق ها محسوب کرد. ولی امروز بورنووی به شما محصولی را معرفی میکند که جنس آن از آلومینیوم سبک و بافت آن از حصیر با جنس پلی اتیلن می باشد.

آلاچیق به سایبان نیز معروف است و زیبایی و کاربردی بودن آن می تواند فضای باغ را به مکانی منحصر به فرد و زیبا تبدیل کند از این رو بهتر است که در هنگام انتخاب آلاچیق باغی حساسیت لازم را به خرج دهید.

توجه داشته باشید که دیزاین داخلی و نورپردازی آلاچیق جزء مواردی هستند که می توانند در زیبایی ظاهری آن تاثیرگذار باشند.
آلاچیق ها در همه فصل های سال مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند محیط لذت بخشی را در اختیار شما قرار دهند.
اگر آلاچیقی که برای فضای باغ طراحی کرده اید دارای متراژ بزرگی می باشد بهتر است در فضای آن مبلمان یا صندلی های راحتی قرار دهید همچنین برای احساس راحتی بیشتر می توانید در نزدیکی آلاچیق باربیکیو بسازید و فضای غذاخوری زیبا و شیکی را بین فضای خالی آلاچیق و باربیکیو ایجاد نمایید.

آلاچیق های مدرن نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و در طراحی برخی از آن ها از ترکیب دو یا چند متریال استفاده می شود.

آلاچیق ها در هنگام شب استفاده بیشتری دارند از این رو بهتر است نورپردازی مناسب و ایده آلی را برای فضای آلاچیق طراحی نمایید.
برای طراحی نورپردازی آلاچیق می توانید از چراغ های مخصوص که برای فضاهای بیرون مناسب هستند استفاده نمایید همچنین می توانید در اطراف آلاچیق چراغ های ایستاده ای را که اغلب در فضای باغ از آن ها استفاده می شود قرار دهید تا در هنگام شب آلاچیق از نور کافی برخوردار شود.

در این مطلب با انواع مدل آلاچیق باغی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *