میز و صندلی بالکن

میز و صندلی بالکن ، بالکن پتانسیل بسیار بالایی برای تزیین و عوض کردن حال و هوای اعضای خانواده دارد. میز و صندلی حصیری بالکن نیز یکی از لوازم ضروری است که برای تزیین بالکن و تراس خانه های آپارتمانی به آن نیاز داریم.

متاسفانه بیشتر ما ایرانی ها از بالکن بعنوان انباری استفاده می کنیم و تا حدی آنرا با وسایل مختلف پر می کنیم که دیگر حتی جا برای قدم گذاشتن داخل بالکن نیز نداریم. بهتر است از پتانسیل بالقوه آن برای فرح بخش نمودن فضای زندگی مان استفاده کنیم.

خصوصا حالا که فصل تابستان نزدیک است،  چای خوردن در شب های بلند تابستان با وجود میز و صندلی بالکن حسابی می چسبد .قرار دادن میز و صندلی بالکن یک روش سریع و ساده برای مرتب کردن بالکن است.

بعضی ها که بالکن کوچکی دارند ممکن است قید استفاده ازاین محصولات را بزنند و شاید بخاطر همین موضوع کوچک بودن باشد که آنرا به حال خود رها کرده اند. اما مدل های جدیدی از این محصولات نیز در اندازه های بسیار کوچک طراحی شده اند تا برای قرار گیری در هر فضایی با هر اندازه ای مناسب باشند.

همانطور که در ادامه مشاهده خواهید کرد این صندلی ها بقدری زیبا هستند که علاوه بر بالکن، می شود در داخل منزل و اتاق نشیمن نیز از آنها استفاده کرد، خصوصا در فصل زمستان که کمتر از بالکن خانه استفاده می شود.

برای دیدن عکس های بیشتر به ادامه مطلب بروید.

برای کیفیت محصولات حصیری بهتر است بورنووی اولین گزینه شما برای انتخاب باشد. شماره تماس برای پشتیبانی فروش ۰۲۱۶۵۴۶۹۰۹۲ الی ۳ می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *