ملزومات چیدمان فضای باز

ملزومات چیدمان فضای باز ، این روزها همه به دلیل شرایط کرونا ترجیح می دهیم در خانه هایمان وسایل تفریح راه اندازی کنیم مثلا خوردن یک فنجان قهوه  و یا یک میان وعده آن هم در فضای باز.

ست ناهارخوری در فضای باز به شما این امکان را می دهد که از خوردن وعده های غذایی در کنار خانواده و دوستان خود لذت ببرید و در عین حال از زیبایی مناظر و هوای تازه استفاده کنید.

ست های ناهارخوری حصیری فضای باز متناسب برای میزبانی شام و یا یک میان وعده با نزدیکان و سرگرمی های دیگری در تمام فصول که حول غذا و فضای باز متمرکز است، عالی است.

با این حال، راه اندازی مناسب برای اطمینان از اینکه ست ناهار خوری در فضای باز شما در فضای شما قرار می گیرد و در عین حال نیازهای روزمره و همچنین نیازهای سرگرم کننده شما را برآورده می کند، کلید اصلی است. در این راهنما، نحوه انتخاب ست ناهارخوری مناسب را بر اساس فضای موجود در فضای باز و نیازهای صندلی خود خواهید آموخت.

چه چیزی را برای فضای بیرونی خود در نظر بگیرید.

تجهیزات یک فضای ناهار خوری در فضای باز می تواند به آسانی یا چالش برانگیز باشد.

قدم اول به اندازه کافی ساده است. فضایی را که برای غذاخوری در فضای باز اختصاص داده اید اندازه گیری کنید. با این حال، این قدم آخر نیست. هنگام انتخاب یک ست ناهارخوری برای رفع نیازهای شما باید چندین فاکتور دیگر را در نظر گرفت. در اینجا چند سؤال اساسی وجود دارد که باید هنگام خرید سرویس‌های غذاخوری در فضای باز یا ساخت فضاهای بیرونی بررسی کنید

  • فضای مورد نیاز برای تاب‌های درب بیرونی یا طرف متحرک درب کشویی پاسیو را در نظر بگیرید
  • فضای خالی برای پیاده‌روها را شناسایی کنید.
  • الزامات ارتفاع را در نظر بگیرید.

پس نتیجه می گیریم که پاسیو خود را قبل از انتخاب یک مجموعه اندازه‌گیری کنید. هنگام قرار دادن فاصله برای مبلمان ناهارخوری در فضای باز، می توانید با پیروی از یک قانون ساده شروع کنید. این قانون کلی این است که:

برای عملکرد کلی صندلی ها و میز، به هر طرف یک میز ۱ متر (۳۶ اینچ) اضافه کنید. هنگام کار با فضاهای بیرونی کوچک‌تر، ممکن است بتوانید صندلی‌های کوچک‌تری انتخاب کنید و برای فاصله کافی روی ۰٫۵ متر برنامه‌ریزی کنید در اینجا یک فرمول ساده برای فضای ناهارخوری در فضای باز وجود دارد عرض میز (به سانتی‌متر) به اضافه ۱۸۲ سانتی متر برای صندلی های دو طرف میز

حداقل عرض فضا طول میز (بر حسب اینچ) به اضافه ۱۸۲ سانتی متر برای صندلی ها در هر طرف حداقل طول فضا

اندازه‌های ست غذاخوری استاندارد در مجموعه‌ بورنووی از مجموعه‌های سه تا نه تکه، از جمله میز و دو تا هشت صندلی پاسیو تشکیل شده است. یک مجموعه پنج تکه پاسیو یا ست ناهار خوری هفت تکه پاسیو می تواند نیازهای بسیاری از خانواده ها را برآورده کند و در انواع فضاهای غذاخوری در فضای باز، از عرشه های با اندازه متوسط ​​گرفته تا مناطق کنار استخر، قرار گیرد. برای کسانی که خانواده پرجمعیتی دارند یا میزبانانی که دوست دارند تجهیزات بیشتری داشته باشند، یک ست پاسیو نه تکه ممکن است مناسب باشد. علاوه بر تعداد مبلمان موجود در مجموعه خود، باید شکل ایده آل را نیز تعیین کنید.

گزینه های رایج میز پاسیو عبارتند از میزهای ناهار خوری گرد، بیضی، مربع و مستطیل شکل. میزهای گرد یکی از رایج‌ترین شکل‌ها برای غذاخوری در فضای باز هستند، اگرچه اشکال استاندارد بیضی، مربع و مستطیل برای پاسخگویی به نیازهای فضایی و سبک شما در دسترس هستند.

اگر تمایل به بازدید محصولات گروه تولیدی بورنووی دارید فقط کافی است تلفن خود را بردارید با شماره های ۹۸۹۱۲۰۲۵۵۷۱۵+ و یا ۳-۰۲۱۶۵۴۶۹۰۹۲ تماس بگیرید و قبل از خرید وقتی برای بازدید محصولات رزرو کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *