تخت کنار استخری

تخت کنار استخری ، برای اینکه در کنار ساحل، استخر و یا حتی در فضای باز باغ و ویلا فضایی دلچسب برای تفریح و استراحت داشته باشیم استفاده از تخت های کنار استخری حصیری به عنوان مدرن ترین نمونه بهترین گزینه است.

تخت استخری گروه تولیدی بورنووی با ظاهری زیبا و مقاومت بالا در برابر نور خورشید ساخته شده است. دوام این محصولات در شرایط خاص آب و هوایی یکی از مزایای این محصول به شمار رفته است.

از جمله دیگر ویژگی های این محصولات:

  • قابلیت شستشو با مواد شوینده       
  • تنوع طرح و رنگ مقاوم در برابر اشعه UV     
  • بدون ایجاد قارچ و جلبک        
  • بدون ایجاد زنگ زدگی                           
  •  قابلیت جابه جایی آسان    
  • دارای اسکلت تمام آلومینیوم با بافت حصیری در تمام سمت ها

تشک تخت های کنار استخری

تخت های حصیری بورنووی یکی از محصولات لاکچری فضای باز است که شرایط لازم برای لذت از آفتاب در فضای باغ و کنار استخر را فراهم می کند.

با استفاده از تخت آفتابگیر حصیری می توان استراحتی دلپذیر را بعد از شنا کردن در کنار آب تجربه کرد. جنس تشک های این تخت ها با توجه به خیس بودن بدن شناگران و با استفاده از کرم های بدن (چربی بدن شناگر) از نوع الیاف پارچه مستحکم و مقاوم در برابر چربی، آفتاب و تغییر رنگ ساخته شده اند.

چتر آفتاب گیر تخت های کنار استخری

تخت های استخری را می توان به همراه چتر آفتابگیر (سایبان)مورد استفاده قرار دادو فضایی کاملا شیک و منحصر بفرد را طراحی کرد.

سایبان استخری توسط کاربران به صورت دستی باز شده و جلوی تابش نور خورشید را می گیرد. جنس چتر سایبان معمولا از موادی انتخاب می شوند که جذب حرارتی کمی داشته باشند و شکل هندسی چتر سایبان به صورت گرد و یا مربعی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *